wilder mind

juli
jag och lina åkte till stockholm för att testa några nyöppnade ställen som var inriktade på raw food. bra, tyckte vi. allt kretsar kring mat och fina råvaror i det vi gör. men det har ni väl inte missat kanske.
 
denna sommarkväll kommer jag så väl ihåg. det var riktigt varmt och vi satt ute i timmar utan att behöva värme. utomlandskänsla på trädgårdsvägen. 
 
min morbror och hans catrin blev herr och fru. 
 
magen växte och amanda blev allt vackrare. men längtan efter lillen blev större. 
 
augusti
åkte till halmstad för att hälsa på min bästa killkompis. som inte längre bor i sverige, utan flyttade tillbaka till los angeles för sin skådespelarkarriär.
 
många kräftskivor år 2015. 
 
 
åkte iväg med syster.
 
september
vi överraskade amanda med en baby shower. 
 
många nya bekantskaper, cornelia var en av dem.
 
hösten kom. jag åkte till stockholm för att hälsa på alicia och miriam. 
 
värt att nämna är att alla händelser ej är nämnda, men ingen är glömd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0