lite av varje

april
jag firade min födelsedag i sverige, det var ett par år sedan. hade fest ihop med sofie som fyller samma månad. det var en riktigt lyckad fest, med både nya och gamla vänner. de allra nyaste var gänget jag och lina träffade på bali. riktigt riktigt roligt att de kom och överraskade!
 
 
firade in våren med bland annat stjärnan på bilden ovan, felicia. 
 
 
 
 
gick hårmodell för en av polhemskolans frisörelever. från blond till fem nyanser av koppar. 
gjorde min första tatuering.
 
maj
många kvällar och middagar hos alicia och sarah. 
 
en av de absolut bästa nyheterna år 2015 - amandas graviditet.
 
juni
kan faktiskt inte klaga på den sommar som var. spenderade mestadels av tiden ute i sol och värme. 
 
helgfrukostar och bruncher. <3
 
svensk midsommar.
 
träffade två brudar från londonfamiljen.
 
lilltösen fyllde 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0