everywhere you go

varje dag formar vi vårt liv. vissa dagar ser det ut att bli som vi vill ha det, vissa dagar stannar allting upp och det enda jag kan tänka är: "ska det alltid se ut såhär?" 
idag skrev någon till mig, på tal om utbildningar och livets framtid: "the best education you will ever get is traveling. nothing teaches you more than exploring the world and accumulating experiences". har egentligen aldrig känt mig så rik på kunskap och kärlek som jag gör nu. alla människor som jag träffat på mina resor, vissa av dem har funnits i mitt liv i flera år och en har etsat sig fast i hjärtat lite mer anmärkningsvärt. det kan jag inte tacka mig själv nog för. när livet ibland inte cirkulerar, kan vissa av oss glömma att det bara är vi själva som formar vårt eget liv. en liten note to self skulle jag vilja säga. jag ska komma ihåg vad som har skapat mig: resorna. både de gjorda och de kommande. och pappa, som alltid sagt åt mig att forma det liv jag vill leva.


(det var bara en av alla paranteser i mitt liv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0