De tre första

januari
jag for med lina till andra sidan jordklotet. vi arbetade som volontärer på bali i en liten by som heter bedulu där vi undervisade barn i engelska. barn med downs syndrom, autism, funktionshinder och olika handikapp. de bästa månaderna i mitt liv gav den resan mig. 
 
 
 
kulturen, maten, människorna.
 
en del av volontärerna.
 
jag träffade någon som klyschigt sagt fick mitt hjärta att slå ur kroppen. 
 
efter en tids arbete reste jag och lina runt på bali. vi åkte till några närliggande öar, träffade fantastiska människor och älskade livet.
 
 
bland det roligaste vi vet - mat. och äta den såklart.
 
cyklade runt hela gili trawangan med några stopp för att se livet under vattnet.
 
 
 
februari
våran alldeles egna alicia som hade rest på eget håll i asien valde att spendera resterande dagar med oss. hon gjorde absolut den sista tiden till den bästa. så glad för det. 
 
 
 
tappade bort mina ögonbryn.
 
drack mängder av espresso martinis.
 
mars
 
var inte redo att lämna bali när det väl var dags. inte någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0