Mellanlandning




Nu är jag och Lina i Qatar. Allt har gått så bra det bara kan gå. Vi har haft sex väldigt roliga/mysiga timmar på planet. Jag älskar att åka med Qatar airways, sån otroligt bra service. Först fick vi ett varsitt glas champagne (ur plastmugg Pappa, men ändå, smutt!) med tapenade och små snackspinnar. Strax efter det kom maten in. Och maten... Var det verkligen flygplansmat? Så gott! Eller var jag helt enkelt bara döhungrig? Iallafall, till det drack vi rödvin och blev fnissiga. Sedan drack vi kaffe i mängder och sprang in och ut från toaletten för att spraya några sprut av lukta-gott-sprayen. Det luktade barnrumpa på hela planet vill jag lova. Nu är vi väldigt trötta, men jävligt taggade på att gå på nästa flight med Qatar airways. Vad ska de bjuda på för gott den här gången?... To be continued... Puss alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det verkar som ni fått en väldigt bra start:)
Champagne är alltid champagne!!
Kramar Pappa

2015-01-16 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0