Last night

Bild tagen från Emelinas blogg.

Igår var en riktigt bra dag. Utnyttjandegraden låg på 95% vill jag säga. Dagen började tidigt med en frukost på Högbobruk som jag bjöd familjen på. Efter det åkte jag ut till Mormor och Morfars stuga med Lisse och kusinerna. Mycket mysigt med korvgrillning och friluftsliv, speciellt nu när vintern är här på riktigt. På eftermiddagen åkte jag ut till Lina i Valbo på en god middag samt förberedande inför en avskedsfest för Emelina och Julia som på tisdag lämnar landet. Det var en väldigt lyckad kväll, men jag kommer sakna tjejerna. De är så fina. 

Själv kom jag nästan nyss hem från mitt sista arbetspass, både skönt och oskönt. Är iallafall otroligt glad över att jag snart ska få träffa min Sofie som jag inte träffat på månader. Även att jag ska sällskapa med en av de bästa människorna jag vet, Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0