Le weekend
















Helgen som just passerat var så bra. Har haft så himla roligt ihop med Lina, och innehållet är riktigt värdefullt och innehållsrikt. Minnen för livet. Kommer aldrig glömma. Efter lite mer än tre veckor här är jag positivt överraskad över hur resan artar sig. Åkte hit med mycket låga förväntningar. Tror, eller jag vet, att Lina är den största bidragande faktorn till att jag mår så bra. Vi tänker och vill lika när det gäller allt, så vi har aldrig behövt kompromissa. Otroligt skönt. För i vissa lägen hade det varit väldigt svårt om vi vore för olika. 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Wow så underbart det ser ut <3

2015-02-09 @ 10:46:09
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: solveig

Maten och era drinkar ser goda ut,önska jag fick smaka.Fina bilder är det också.

2015-02-11 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0