Sofie + Josefin = 44 år!

 
 
 
Hade en otroligt lyckad fest igår tillsammans med Sofie. Vi hade bjudit in våra gemensamma tjejkompisar plus några till från eget håll. De gav oss riktigt bra och fina presenter som jag verkligen blev glad för. Fast det bästa var ju att de kom och att vi fick en rolig kväll. Jag hade även besök från Stockholm, nämligen av ett par killar som jag och Lina träffade och umgicks med på Bali/GiliT. De kom lite senare, och överraskade hela tjejgänget vill jag säga. SÅ KUL!!! Idag mår jag oväntat bra efter all bubbel igår, men trött är jag. Vaknade upp i Linas lägenhet och blev serverad frukost. Har fått ny energi efter den här helgen. Ikväll ska jag dessutom bli firad av familjen. Tack allesammans, för gratulationer och uppvaktning. Ni är grymma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0