06. 04. 15

Idag har jag haft en otrolig längtan tillbaka till Bali. Speciellt efter min och Linas vecka på Gili Trawangan. Som är en oslagbar vecka som jag aldrig kommer glömma. Det är nog därför saknaden är så stor, när något har varit så bra att man vill uppleva det flera gånger om. Vi fick uppleva det bästa vi har gjort i livet, tillsammans. Återigen vill jag tacka för det. "If you guys make it through this journey you will be friends forever", var det en som sa till mig och Lina våran andra dag i byn där vi volontärarbetade. Tvekade aldrig på att vi skulle klara det tillsammans, men att vi klarade det utan ett enda problem trodde jag var omöjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0