1. 11. 14

Vaknade nyss upp i soffan, lika trött och sliten som när jag la mig. Gårkvällen var rätt galen. Den började med en Halloweenfest hos Mormor och Morfar ute på landet. Alla hade gjort sitt yttersta och bästa när det kom till att vara utklädd, kände inte igen vissa, så det var en riktigt rolig fest med god mat och trevligt sällskap. 
Lina bestämde sig för att åka och hämta mig framåt sena kvällen så vi åkte hem till henne och fortsatte kvällen där. Och sen blev det bara dimmigt alltihop. Vi hade så jäkla kul. Fjärde söndagen i rad som jag vaknade upp hos henne. Det har blivit våran tradition nästan, att gå till Konsum och handla bakisfrukost och sedan sitta och försöka minnas hela gårdagen. Kan vara svårt ibland.
Idag har vi planerat något inför framtiden ihop. Jag tycker förjävla mycket om Lina. Oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0