03. Nov. 14

 
Jo tack! Idag har jag kommit en bit på vägen känner jag. Är glad och taggad på allt nu känner jag. Har något jag bär på som jag inte kan berätta om än (jag vet, visst är jag dryg som bara talar om A och inte B?). Hatar själv när folk gör det. Och jag bara måste skriva att det finns en hemlighet också, haha! Men så är det. 
 
Ikväll har jag suttit i telefon med Nathalie. Vi planerade att jag ska flyga över till henne i Norge inom en snar framtid. Saknar henne alldeles för mycket nu, sist vi sågs var i London... Men snart så ♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Härligt att höra gumman💕spännande att få höra om dina planer och hemligheter! Undrar när bara, du vet man får inte säga bara A och inte B. Ska pumpa dig i helgen, jag lovar.
Puss på dig älskade vän💕💕💕

2014-11-04 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0