Senaste dagarna

En dag på jobbet
 
Middag på Vapiano med Raluca, en tjej från jobbet. 
 
 
 
 
 
En night out på Project.
 
 
 
Recipease med Linnea och Elin.
 
 
 
Alltid Le pain Quotidien
 
 
Var ut med några killar från jobbet i fredags. Det var riktigt jäkla skoj! Är så van att bara gå ut på klubbar som Maddox, Project osv. Så en mer bar blandat med club var ett bra alternativ då tyckte jag. På den sista bilden ser ni Valdemar, Eddie och jag. Det bästa med mitt jobb är alla mina arbetskamrater. Tycker om varenda en och är lycklig över att jag har träffat dom. 
 
Jag har bott här i snart 6 veckor, men det känns mycket mer än så, för det har hänt så otroligt mycket på den här korta tiden. Jag är på riktigt hög av glädje. Mår otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Har skrivit på Skype!

2014-05-14 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0