You are my everything

 
 
 
Den andra kvällen var vi ut och åt på en italiensk restaurang. Eller okej, vi åt italienskt varje kväll. Gott var det. Efter den måltiden kände jag mig helt återställd från förra kvällens bravader. Vi kände att ingen tid fick gå till spillo så jag och Sofie drog vidare till en pub för att dricka några öl. På vägen dit träffade vi på två svenska killar som ville att vi skulle följa med nattklubben Cirque du Soir. Vi sa utan tvekan ja, så efter pubrundan gick vi dit. Det var den sjukaste kvällen av alla sjuka kvällar. Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Klubben var som en cirkus. Alltihopa var bara så himla himla lyckat! Bilder kommer. 
 
Nu måste jag sova. Har mycket sömn att ta igen. Kan sova länge imorgon då jag börjar klockan 14, ska bli riktigt skönt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0