And it feels like I am just too close to love you

Har alltid varit svag för blommor, men har aldrig uppskattat dem så mycket som jag gör nu. Fick med mig en bukett vita liljor hem, min favorit, och som nu doftar ljuvligt i mitt rum.
 
 
Den senaste veckan har inte min kropp fungerat som den ska. Med andra ord, jag har mått rätt kasst. Det började med att mina tår och fingrar svällde upp och blev tjocka som prinskorvar (ursäkta mina äckliga ordval). Först när jag såg det började jag skratta, men när magen och partier runt halsen också svällde upp blev jag rädd. Pratade med en sköterska som konstaterade att min kropp hade samlat på sig vatten, som den normalt kan göra för kvinnor en gång i månaden. Fast det visste ju inte jag, det hade aldrig hänt mig förut. Två kilo vätska som snart har lämnat kroppen (tackar för det!). Tänk er själva att se ut som en vattenfylld ballong. Kanske ska köra på stödstrumpor jag också, för att driva ut den sista vätskan. Eller är det lite väl kanske? Haha, dör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0