January 4th

Och så var det nya året igång. Det har börjat riktigt bra med både jobb och andra trevligheter. Igår mötte jag upp Sofie och Nathalie för en middag på restaurang, det fick bli Allstar där jag aldrig tidigare hade ätit. Efter besöket gick vi hem till Sofie, där vi bland annat bestämde vad vi skulle göra senare på kvällen. Jag och Sofie fortsatte kvällen på stan utan Nathalie. Vi gick till O'learys och blev kvar där till stängning. Miriam dök upp med Fredrik, Oskar och Gustav (som är och hälsar på från Sundsvall i ett par dagar). Blev så glad av att få träffa honom igen! Ja, gårdagen var riktigt lyckad och nu sitter jag och väntar på min moster som ska hämta upp mig. Det blir matlagning och födelsedagsfirande ikväll. Blir nog minst lika trevligt det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0