"In L.A. we wear Chucks not Ballies" - (that's right)

En årsresumé ser man lite här och där, och det är faktiskt en väldigt rolig grej att göra, åtminstone för sig själv. Jag följde strömmen och gjorde en själv, det är ju förjävla roligt att gå igenom årets alla månader i bilder. Man hittar så mycket tok och bilder man har glömt, därför kommer nu en återblick (främst för min egen skull) på mitt år, 2013. Bilderna är tagna med Nikon D7000 samt en iPhone 5. 
 
 
 
 
 
 
 
Vid den här tiden förra året hade jag Los Angeles som väntade. Fick vara med om händelserika, lärorika och roliga månader.
 
 
Jag började studera på Santa Monica college. Trots att jag endast läste en termin lärde jag mig otroligt mycket. Hade fantastiska lärare och underbara klasskamrater. Nowdays saknar jag att gå i skolan väldigt mycket. 
 
 
 
BBQ-party hos oss at The Westerly
 
 
 
 
 
 
Jag och Pappa åkte till Las Vegas - FETT!!!
 
 
Stranden var den bästa platsen att umgås på, där hängde jag och Fredrik mycket.
 
 
Saknar dessa pojkar!
 
 
 
 
 
 
 
En dag efter min och Annas balettlektion gick vi från 14th till 3rd street för att shoppa. På vägen mot Zara fick vi syn på Heidi Klum som blev intervjuad. Trots det hade vi vanliga människor ändå turen att få gå fram och hälsa på henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0