Trés chic

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Man kan tro att det enda vi gjorde var att äta, when in Paris. Men, icke. Vi har bara den fina egenskapen att älska mat, i alla olika former och smaker. Jag åt nog ingenting som jag inte njöt av. Och då vill jag tillägga att Frankrike inte är ett matland enligt mig. Jag åt italienskt eller falafel, och det var gott. Det enda fransmännen är bra på är baguette, ostar och chokladtryfflar. 
 
De dagar vi levde Parisliv växte saknaden till storstadsliv ännu mer i mig. Snart flyttar jag hem till London igen. Har aldrig känt mig så främmande i min egen hemstad som jag gör nu. Trivs verkligen inte här, vill bort härifrån varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0