"You're like one of those perfect summer days in London"

Gokväll kompisar! Idag kan man verkligen säga att det är bra.
 
Jag jobbar i mens (vet att någon kompis därhemma kommer fnittra till), så jag har hand om mens EDC, collection och casual. Det är riktigt roligt, tror inte jag skulle ha passat bättre någon annanstans. Har lärt mig mycket och blivit väl omhändertagen. Men det finns naturligtvis mycket å lära, men för att vara den andra riktiga arbetsdagen så tycker jag att jag har gjort det bra. Dock brinner det i fötterna, har stått och jobbat i klackar från 12-21. 
 
Än så länge gillar jag verkligen min nya arbetsplats, har lärt känna många fina människor. Känns som att det är bra sammanhållning, plus att alla är unga och snygga. Höhö
 
Må livet fortsätta såhär!

Kommentarer
Postat av: Emma Skytt

Åh så underbart det låter ! :D Är så avis på dig !
Kram och lycka till ❤️

2014-04-13 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0