Portobello road - Notting Hill

 
 
 
 
 
Dagen är i full gång. Har varit vaken och sprungit omkring sedan 07 i morse. Kan inte få ner pulsen på mig själv. Nog för att jag har mycket att fixa här men idag blev jag alldeles förälskad i en lägenhet som jag var på visning på idag. Jag hoppas den blir min. Kan jag ha så tur? Iallafall, bokade intervju på job center idag angående national insurance number. Den 10 april kommer jag ha den. Snart har jag mitt engelska telefonnummer också, Pappa! 
 
Just nu sitter jag i en skön fotölj och vilar fötterna, har gått mycket idag, men snart ska jag studsa iväg igen. Ska tillbaka till Notting Hill för en bit mat med några tjejer och sedan ska jag fixa några praktiska saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0