My birthday

 
 
 
 
 
Hej hopp! Kom hem från jobbet för inte så länge sedan. Är helt död efter en hel natts festande plus 9 timmar jobb på det... Men! Det var så himla jävla värt det. Igår var det min födelsedag och det firade jag och tjejerna med drinkar på N.41 och efter det Maddox. Det var en sinnessjukt rolig kväll/natt, vet liksom inte vad jag ska börja med att berätta. 
 
Tar dagen från början istället:
Jag jobbade från 12-21, fick en flaska champagne samt choklad från personalen. När jag hade slutat gick jag och min tyska vän Christin runt på Oxford street i väntan på mina svenska tjejkompisar. När vi hade mött upp dom var det tänkt att vi skulle gå till N.41 på direkten, men blev istället kvar på Oxford street då tv stoppade oss på vägen. De spelade in för en fashionkanal runt om i världen om mode. Vi blev intervjuade och filmade om vad vi hade på oss och så vidare. Så om ni därhemma har kanalen som heter fashion channel så kan ni se oss där. 
 
Efter det gick vi och drack drinkar, knallade sedan över till Maddox där allt var crazy. De hade påsktema högtiden till ära. Runt tvåtiden inatt hamnade vi VIP-rummet på Maddox, vi dansade till klockan fem, med bland annat några kändisar från Sverige. Bildbevis kommer! ;)
 
Jag och Rebecka ramlade in på hostelet sex imorse, vi väckte nog hela stället tror jag... Imorgon flyttar vi till lägenheten i Notting Hill. Oh my God vad skönt säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0