Dagarna innan

Hello! Måndag, kväll och jag är ledig. Perfekt läge för en utekväll men jag är så trött att jag inte kommer kunna hålla mig vaken ens en timme till.
 
Gick upp tidigt med Rebecka imorse för att hinna till ett möte med våran agency i Notting Hill. Vi gjorde klart allt med deposition, första hyran samt agency fees så nu är vi helt fria från utgifter fram till den 1 Juni. Det känns riktigt riktigt skönt!
 
Om 6 dagar har vi flyttat in och sitter förmodligen och äter våran första middag tillsammans i lägenheten. Som om inte det vore nog så kommer min familj hit dagen efter det.
 
Det ska bli så underbart att äntligen bo på ett ställe som är ens eget, där ingenting behöver gömmas eller vara inlåst. Dessutom ska vi bo i vårat drömområde. Jag älskar Notting Hill. När jag bestämde mig för att flytta till London var Notting Hill det enda tänkbara området att bo i. Kommer ha nära till exakt allt: mitt jobb, banken, mataffärer, restauranger, bio, Portobello road, Hyde Park samt mycket mer. Känner så mycket pirr i kroppen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0