10. 04. 14

 
Märks det att jag inte hinner med att blogga? 
Just nu bor jag på ett hostel tillsammans med Rebecka och Sam (en kille från Australien som går igenom liknande process som vi). Vi pratar engelska hela dagarna då vi bor med honom, vilket är toppen! 
 
Snart har jag, Rebecka och Lisa äntligen tillgång till lägenheten, längtar verkligen till den dagen. Jag är less på att ha alla mina grejer nedtryckt i en väska och inlåst. Vill ha mitt eget utrymme. Den 20 April flyttar vi in, vilket känns som en eeeeeevighet. Men eftersom vi väntar på något gott så kommer det vara värt det, hur påfrestande det än är. 
 
På fredag är det min första dag på jobbet. För er som inte vet det så har jag fått jobb på Eprit på Regent street. Är riktigt förväntansfull och spänd inför det. Innan det har jag intervju om National insurance number samt ett bankkonto att öppna. När 20 April har passerat kommer jag äntligen kunna pusta ut. Just nu varvar jag utgångar, stress och dålig sömn. 
 
Project last night... Amazing!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh, jobb och boende! grymt ju. hoppas du njuter <3

2014-04-11 @ 08:15:34
URL: http://morningmoments.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0