1 month in Londra

 
 
 
 
 
 
 
Idag när jag stod och vek kläder på jobbet tänkte jag att ikväll ska jag skriva ett långt och utförligt inlägg i bloggen om hur mina senaste två veckor har varit, då jag faktiskt har varit med om väldigt mycket. Men, nu orkar jag givetvis inte det. Efter nio timmar jobb brukar jag bara vilja åka hem och sova. Imorgon jobbar jag 12-21, efter det ska jag och tjejerna till The Box. 

Hade min familj här förra veckan. Vi hade det så himla bra, bodde på deras hotell i fyra nätter, åt lyxig hotellfrukost varje morgon och njöt av deras sällskap. Jag var helt söndergråten efter deras avsked i fredags förmiddag. Det var hjärtekrossande att se dem gå mot tuben som skulle ta dem till flygplatsen och sedan hem till Sverige. De kommer hit i Augusti igen, då ska vi bland annat åka till Brighton. Jag fick reda på att jag har över två veckor semester att ta ut, så Sweden here I come! 
 
Tror John Blund är här nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Kan man nå dig på viber eller något? :)

Svar: Lättare att nå mig på Skype. Josefinfranssons93 heter jag där. Vilket datum i Juni kommer du hit?
None None

2014-05-01 @ 16:39:01
URL: http://morningmoments.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0