Taken over

Plötsligt var världen helt ny. Allt stannade upp när du kom. Jag såg dig och jag visste av hela min själ att nu börjar allting om. Vi blev en helt ny familj. En bättre. 

Har suttit vid datorn tre timmar i sträck som fastklistrad framför google maps och en hel del andra sidor. Skrivit cv:n och personliga brev, druckit odrickbart starkt kaffe och pratat med människor från olika städer. Tog precis ett djupt andetag och kollade upp mot tv-rutan, insåg då hur ont jag har i ryggen. Måste avsluta allt jag håller på med innan jag går av och blir panknack. Är ledig hela dagen imorgon så jag kan ju faktiskt fortsätta då. Godnatti allihoa-lax (som Fröja alltid säger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0