Life is nothing without friends

Igår var det 14 september, tänker man på att det faktiskt snart är oktober känns det helt sjukt att vi hade sommarvärme och folk som gick barbent i vår lilla stad, istället för regn och fallande löv. När jag mötte upp Bella bärandes på min picknickkorg nämnde jag flera gånger hur klibbigt varmt det var. Det kändes som en av alla andra sommardagar vi har haft i år. Sån himla tur med vädret. Men nu känner jag mig redo att säga adjö till sena utekvällar och tunna loafers, det är liksom höst nu. Jag avslutade min sommar med en picknick tillsammans med några riktigt bra tjejer som jag tycker om. Åt en himla massa gott och pratade om framtiden. Nu vill jag att hösten ska komma igång på riktigt, likaså vintern. Och snälla, låt det bli en fin vinter utan plusgrader och snöblask. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0