Build a girl

I fredags vaknade jag upp sjuk, med feber och ont i halsen. Och sedan dess har jag bara blivit sämre för varje dag. Igår var det värst, kunde inte ens svälja mitt saliv utan att vrida på mig och få tårar i ögonen. Idag har jag fått i mig 1½ pannkaka, lite kaffe samt citronvatten, så det är ju bättre, men nu är det stopp. Medicin gör mig skapligt pigg men den tar inte bort halsont. Det känns som att någon hugger mig med 40 knivar i halsen när jag sväljer. Dålig andedräkt har jag också...
 
Förhoppningsvis blir jag snart frisk. Jag vill inte missa fler arbetstillfällen. Dessutom har jag inte varit ute sedan i torsdags, så jag börjar bli tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0