A saturday in November

Då var det helg. Igen. Men jag klagar inte. Tycker att tiden går lite för fort bara, jag hinner liksom inte med. Vet knappt vilken vecka det är, fast det brukar jag i och för sig aldrig ha koll på.
 
Igår var jag med D hela kvällen, vilket slog alla andra fredagkvällar hemma i soffan. Nog sagt!
 
Idag är jag oaktiva Anna, det jag har gjort under hela denna dag är att brygga kaffe, kollat på videoklipp om hur man tempererar choklad, förflyttat mig till soffan från sängen och värmt mat i micron... Och nu sitter jag och kollar på Sex and the city som jag ser för fjortonde gången. Rätt skönt med lata dagar ibland. Snart är det så gott som slut på sådana.
 
Förresten, jag har inte glömt att några av er vill ha recepten på biskvierna och browniesen. Kommer inom kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0