Mango- och passionsfruktsglass

Min morgon började inte alls bra, orkade knappt ta mig ur sängen. Kände redan igår att pollen höll på att ta över min kropp och tyvärr blev det så. Har nu feber, ont i kroppen och världens rinnsnuva. Det är underbart med vår men fan vad jag hatar pollen och att jag dessutom alltid blir sjuk av det... Ville inte ligga inne en hel dag så jag tog en promenad till affären för att köpa ingredienser till att göra hemmagjord glass. Vet inte om jag kan kalla det glass, för konsistensen var mer åt frozen yoghurt-hållet. Men god blev den allt. Kommer nog göra den fler gånger i sommar. Smakar nästan precis som Solero. Enkelt, snabbt, nyttigt och gott!
Ber till gudarna att jag mår mycket bättre imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma Skytt

Åh va mumsigt de såg ut ! Recept? :)

2013-05-10 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0