Happy days

Hela helgen har jag bara mått bra och umgåtts med fina människor. I fredags åkte jag med Isabelle och hennes mamma till Uppsala för att gå omkring några timmar på stan. Vi åt lunch på ett mysigt café, drack många koppar kaffe och pratade om sommarens planer. Mår så himla bra i deras sällskap. Fortsatte fredagen med några glas rosé i solen på Söderhielmska. Gårdagen såg ut på ungefär samma sätt. Vaknade upp hemma hos Isabelle i morse, eller i morse, eftermiddag. Vi åt frukost vid två, skrattade åt gårdagen och mös i solen. Denna helg (trots sömnbrist) har givit mig så otroligt mycket energi. Det finns ingenting att klaga på just nu. Önskar att mitt välmående har kommit för att stanna. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Emma Skytt

Fin du är !! Tycker verkligen om din blogg Josefin ! :)

2013-05-26 @ 23:22:04
Postat av: elin

fina du! :)

2013-05-27 @ 12:59:07
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0