Vi skulle älska varandra tills jorden gick under, och du skulle aldrig dö, nej.

Min helg började redan igår, vilket är en lyx! Jag har hela lägenheten för mig själv i helgen, vilket också är något jag uppskattar. Det var länge sedan jag hade ensamtid och jag personligen har alltid varit en ensamvarg, så denna helg ska jag ta vara på ordentligt! Att kunna stå och baka bröd i bara trosor och linne hör inte till vanligheten vill jag säga. Har dessutom städat hela lägenheten skinande ren. Ska tillägga att jag ska vara hemma hela helgen och bara mysa med a bunch of movies och en massa gott! Imorgon tänkte jag plugga inför två prov jag har nästa vecka samt storhandla på den bästa affären som finns - Whole foods. Det är en mataffär med bara organiska produkter, har börjat handla där efter en hel del missöden på Ralphs. Det är ju trots allt viktigt med vad man stoppar i sig.
Vad tror ni jag vaknade upp med i morse om inte halsont? Blir jag sjuk igen kissar jag ner mig, orkar inte ha den där hängiga känslan i kroppen och svedan i halsen... Nu blir det film innan sängen, godnatt L.A. och god morgon Sverige. Glad påsk förresten!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Väldigt tjusig lägenhet måste jag säga!!

2013-04-03 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0