Take over control

Igår testade jag att laga någonting nytt. En supergod köttfärsblandning i råa paprikor (jag gillar inte varma och mjuka). Jag gjorde den väldigt stark med mycket vitlök och chili, brände skönt i munnen. Förresten Jessica! Jag har lärt mig göra din potatiskaka, den blir nästan lika god som din.
Jag ber verkligen om ursäkt för alla instagrambilder, men min kamera används bara till fotoarbeten. Ska försöka bättra mig.
Det har varit molnigt nästan hela dagen, solen tittade fram en stund på förmiddagen och under den tiden tänkte jag passa på att fota några arbeten, men sjävklart kom då molnen och täckte för.
 
Kvällen blir lugn, har redan ätit middag och känner nu ett starkt sug efter kaffe. Uppskattar verkligen att vi bor några meter från Starbucks. Trevlig helg och många pussar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att du gör potatiskaka det är ju så gott och enkelt att göra.
Det ser så gott ut med alla frukter och bär som du äter, jag vill också ha. Saknar dig.

2013-03-16 @ 12:57:07
Postat av: Pappa

Paprikorna ser supergoda ut, blir riktigt sugen.

2013-03-16 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0