My day

Min dag har varit superbra och händelserik. Började den med en brunch på mitt favoritställe i Santa Monica, Le Pain Quotidien. En fransk restaurang med en fransk känsla, och självklart jättegod mat. För att inte tala om kaffet...
Efteråt strosade jag omkring på promenaden själv ett tag tills Tiffany hörde av sig. Hon, Candice och Jamille hämtade upp mig på 3rd, vi åkte till Westfield (ett shoppingcenter) för att äta mat samt gå i affärer. I ate mussels, mums! Måste lära mig att tillaga såna själv, på det italienska viset.
Blev precis klar med ett arbete i engelska, så tänkte nu slå på en film innan jag somnar. Förresten, om någon vecka har jag redan gått halva terminen. Hur sjukt är inte det? Känns som att jag precis satt på flyget hit.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser hur gott ut som helst. Längtar tills vi träffas, då kan vi också äta havets läckerheter!!

2013-03-14 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0