Let's get rid of it!

Idag har jag bott i Los Angeles i 64 dagar.
Jag har fått ut många bra saker av att bo här, som jag kommer bära med mig resten av livet. Och en sak har jag verkligen fått förståelse för, och det är varför amerikaner generellt är så tjocka. För det första är det löjligt billigt med godis och skräpmat, och för det andra gömmer det sig dolda kalorier och fetter i nästan ALLT. Man får stå och studera innehållet på alla förpackningar innan man lägger ner något i kundvagnen, annars kan man lätt lägga på sig några extra kilon. Men det har jag gjort i ändå. Första månaden jag bodde här la jag på mig flera kilon, vilket jag får sota för idag. Nu tänker nog ni flesta att det inte kan stämma, för jag lägger upp bilder på enbart hälsosamma måltider. Men nästan allt det onyttiga håller jag undan från Instagram och bloggen för jag vill inte påminnas flera gånger om att jag har varit dum och ätit onyttigt. Mitt ätande av onyttigheter har för mig blivit något negativt, jag njuter inte av det jag äter, utan jag frossar tills jag mår illa. Kan inte hålla mig till måttliga mängder, utan måste äta tills allt är slut. Oj... Har nog varit för personlig nu, men den risken får man ta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0