Everyday I see my dream

God dag! Eller ond skulle jag snarare säga. Har åkt på världens sträckning i höften. Har så ont att jag knappt kan gå. Kunde nästan inte sova i natt, för det gick inte att vända kroppen. Det onda har också spridit sig i hela benet, så ni kan ju tänka er hur ful jag är när jag går...
För övrigt har jag suttit och pluggat halva förmiddagen, har nästan gjort alla läxor i engelska, och när de är klara har jag ett arbete om dans kvar. Kom och tänka på att det redan är onsdag imorgon, helt galet! Inte långt kvar till fredag och ni vet väl vad jag ska göra då?

Kommentarer
Postat av: elin

är det shm då? :o islf är ja avundsjuk!

2013-03-06 @ 07:29:56
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0