'A moment, A love, A dream, A laugh, A kiss, A cry, Our rights, Our wrongs'

Jag har kommit till den punkt då jag nu känner att jag bor i Los Angeles (ja, det tog mig två månader). Jag blir mer och mer förälskad i staden och omgivningen jag bor i och har på sistone träffat fantastiska människor som bidrar till mitt lyckliga jag. Det otroliga med det hela är att jag träffar nya människor som jag bekantar mig med exakt VARJE dag. Folk här har en tendens att vara mer social än vad jag är van vid. Har nu fler amerikanska vänner än svenska, och jag pluggar på och gör bra ifrån mig i skolan. Detta är det bästa jag någonsin har gjort. Det var ett stort steg, jag menar, jag klippte navelsträngen mellan mig och mina föräldrar och lever nu på egen hand på andra sidan av jordklotet. Men det gick ju. Nu när jag har byggt upp ett helt nytt liv här vet jag inte hur jag ska kunna lämna det någon dag.
 
Apropå det bästa jag någonsin har gjort så ska jag tala om för er det bästa jag någonsin upplevt. Some of you know, some of you don't. I fredags var jag och Fredrik på Swedish house mafia. Epic. Epic. Epic. Slutar aldrig rysa när jag väl tänker tillbaka på den dagen. Hade höga förväntningar innan, men det var för tusan över ALLA förväntningar. Dansade konstant i sju timmar till flera olika dj:s. Varken åt eller drack under hela den tiden. Det fann mig aldrig in. Skulle vilja uppleva allting en gång till. Sitter just nu och kollar igenom alla videoklipp, Döööör...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser styggt fett ut!!
Men tänk på mig, jag har kvar min navelsträng. Den klipper man inte så lätt. Puss

2013-03-11 @ 12:22:42
Postat av: Gabriella Holmstedt Matar

Åh vad glad jag blev av att läsa detta! Saknar dig så himla himla mycket men det blev mer på ett bra sätt nu när jag vet att du har det bra. Önskar att jag kunde hälsa på dig!! pusspuss fina vännen, ses över skype snart hoppas jag

2013-03-11 @ 15:22:39
URL: http://gabriellamatar.se/
Postat av: Lisse

Hej hjärtat!
Härligt att se att du har det bra, är fortfarande sjukt avis på SHM. Här hemma är allt som det brukar kallt och snö. Börjar dock bli lite ljusare på dagarn och solen har lyst nu flera dagar. Det är ju oxå bra att du trivs där du och känner dig hemma, med jag är inte redo att släppa dig helt, någongång måste du komma hem.
/Puss älskade flicka, saknar dig oändligt mycket.

2013-03-11 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0