Min midsommarafton

Midsommarfirandet börjar alltid med en traditionell midsommarlunch som består av allt gott man har på ett julbord egentligen, ni vet. + En nubbe och sommarsånger. Riktigt god mat, jag äter mig för mätt varje gång. 
Efter lunchen var det dags för midsommardans och fika.
Något vi har varje midsommar är sjukamp. I år hade vi sjukt roliga lekar. Älskar att tävla, speciellt när jag vinner!
En jättebra och rolig midsommarafton, precis som alla andra år. Solen sken inte hela dagen, men det tänkte jag knappt på. Tror alla lekar höll mig varm och distraherad. När klockan var 03:00 packade vi ihop och åkte hem, hade så himla roligt på slutet att det var svårt att slita sig ifrån. Somnade tidigt imorse och vaknade några timmar senare, så jag är rätt trött idag. Midsommardagen blir lugn, Nathalie och Isabelle kommer över på film senare. Sitter och piggnar till med svart och rivigt kaffe.
 
Hoppas ni hade en bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0