It's like that

Kvällens måltid blev en enkel sådan. Orkade inte ta mig till affären tidigare, så det fick bli kyckling, ris, ärtor och sås. Gott var det åtminstone, och att Nathalie var mitt sällskap gjorde det ännu bättre! 
Konstigt nog orkade vi oss iväg till affären för att köpa lite gott. Två favoriter till kvällens film - Bratz (haha). Jag har en tendens att alltid vilja se nostalgiska filmer med mina kompisar. Den här gången blev vi lika glad av att se den som för sex år sedan. 
Nathalie kom med idén att vi skulle göra en "renovering" av oss själva idag, vilket betyder att fila fötter, fila naglar, ansiktsmask, bada bastu och dricka smoothie. Hela dagen har vi haft det mysigt och roligt, för några minuter sedan stängde hon ytterdörren för att åka hem och sova. Jag måste också lägga mig nu, ska upp om fyra timmar... Apropå renovering, om någon vecka är det något annat som ska renoveras. Hm... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0