Feels like summer again

I fredags var det en riktigt härlig sommardag. Jag och Gabriella sågs redan innan lunch för att sola ett par timmar på min altan. I solen dracks det många koppar kaffe och många glas vatten, åt även årets godaste vindruvor. Vid sen eftermiddag cyklade Gabriella hem, för då var det dags för grillning med släkten. Det var så himla mysigt att sitta ute och äta och inte behöva tänka på att det kanske skulle bli kallt. Allt var liksom perfekt. Brunbränd, glad, grillad mat, varmt ute, jordgubbstårta, rosé osv. Mot kvällen träffade jag Gabriella igen, Nathalie kom också över. Vi satt ute till midnatt, endast en filt behövdes för att hålla myggorna borta från benen. Jag frös nog inte en enda sekund. Det kallar jag sommar. Idag är det dock en klassisk svensk sommar-dag. Tänkte göra den mysig genom att baka bröd och se massvis med nostalgifilmer, tillsammans med Isabelle. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0