When you're too in love to let it go

När jag vaknade upp bredvid Nathalie i morse trodde jag att jag hade drömt hela gårdagen. Det snurrade ordentligt i mitt huvud. Blev nästan illamående, på ett bra-dåligt-sätt. Ni förstår inte alls vad jag babblar om, vilket kanske är bäst.
Jag och Nathalie såg två riktigt bra filmer innan vi skiljdes åt, två filmer man blir glad av. När jag kom hem började jag med ett projekt som kommer ta ett tag, sätta in kort i fotoalbum. Får räkna med att det kommer bli många, har så otroligt mycket kort. Kort från sex år ska sättas in i album, det krävs nog fler än bara två album som jag har för tillfället skulle jag tro.
Igår åt Nathalie och jag på Gefle brygga. Hon åt pepparlaxsallad och jag åt musslor. Sååå gott! Vi satt i hettande värme och drack svalkande rosé. Njöt varje sekund av de timmar vi var där. Efteråt gick vi till Söderhielmska för att möta upp Lovisa och Amanda.
Jag har riktigt fina vänner.

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan! Jag har tänkt att läsa foto på smc . tänkte bara om du kunde berätta lite om det? Vilka kurser man ska gå, är det svårt, hur mkt units behöver man o.s.v.

tack för en bra blogg :D! kramar!

2013-07-29 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0