Du är mina drömmar.

Ledighet är något jag uppskattar mer och mer i mitt liv. Sedan jag började jobba 100% har jag endast någon dag i veckan, ibland ingen alls, då jag är ledig och kan koppla av. Misstro mig inte på något sätt, jag har valt det lite själv och jag trivs verkligen med det jag jobbar med, men känner ändå att jag behöver omväxling och vara ledig också. Speciellt nu på sommaren. Igår var jag lyckligtvis ledig, när termometern stod på 28 grader. Det var äntligen dags för mig att premiärbada här i Sverige. Det var otroligt skönt i vattnet när jag väl hade doppat mig, och jag torkade så fort jag klivit upp. Det kändes som att jag var utomlands då. Idag är det också fint, men håller mig dessvärre i skuggan på grund av gårdagens bränna. Mamma retar mig för att jag ser ut som Malin Åkerman gjorde i Heartbreak kid. Är mest bara glad över att jag har fått färg, för då håller sig min hy jämn och fin. 
 
Snart har jag nästan fler lediga dagar än vad jag jobbar, vilket jag ser fram emot. Två resor väntar, en inom Sverige och en utanför. Längtar som en tok! Nu måste jag hoppa in i duschen, om några timmar ska jag träffa mina arbetskamrater på stan för att äta och fira att en av dem har fyllt år. Blir nog lika trevligt som alltid. Hörs hej!
Två av mina systrar, Fröja och Linn.
Tidigare i veckan åt jag god mat på Cheers.
Min Mormor och Mamma på Brämmen igår. ♥
Kameran hänger inte med överallt, tråkigt nog. Det blir några instagram-bilder då och då istället.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Förlåt för jag bara cyklade förbi dig igår! Jag hade bråttom till ett gympapass så var superstressad!

Svar: Det är absolut ingen fara! :DTänkte inte ens på det.
None None

2013-07-11 @ 21:10:53
Postat av: Johanna

Riktigt fina bilder Josefin! Saknar dig. Ska du vara hos mamma i veckan??:D

2013-07-18 @ 16:38:25
URL: http://johannagreta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0