Venice beach

I förmiddags tog jag bussen till Marina Del Rey för att träffa Paulina och Mikaela. Vi promenerade till Venice beach för att spendera dagen där. Jättefin strand och omgivningen likaså. Tog dock inte så mycket kort idag, så dessa tre är de enda jag har att bjuda på. Ni ska få se Venice beach någon annan dag, jag lovar!
Efter några timmar på stranden började vi gå mot affären för att handla mat, som vi sedan åt hemma i deras FINA lägenhet. Dagen har varit superbra med dessa två fina tjejer! Nu ska jag avsluta min dag med grekisk yoghurt med lite russin i, sedan kommer jag somna. En dag på stranden tar på krafterna. Puss och kram på er där hemma! 

Kommentarer
Postat av: Lena Fransson

Med tanke på all den snö vi har här hemma ser dom här bilderna verkligen frestande ut! Skulle verkligen behöva lite strandliv själv. Tänk på hög skyddsfaktor.... du har gott om tid på dej att skaffa läckraste brännan :) Ha det så gott!

2013-01-21 @ 07:59:14
Postat av: Anonym

Hej Josefine!
Tänkte fråga om du kunde göra ett inlägg om hur du gick tillväga med alla förberedelser inför att studera utomlands? fick du hjälp av en organisation? När du får tid skulle det uppskattas jätte mycket om du kunde göra ett sådant inlägg.

Svar: Självklart kan jag skriva ett inlägg om hur jag gick tillväga! Ska försöka göra det så snart som möjligt :)
None None

2013-01-21 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0