Today is the day

Idag flyttar jag över till andra sidan av jordklotet. Till ett land som är helt främmande för mig, eller, egentligen inte, jag har bara inte varit där. När USA och Los Angeles kom på tal för cirka ett halvår sedan, trodde jag aldrig att det skulle bli av att flytta dit. Men nu ligger jag här, i min säng på Smultronvägen, nervös och pirrig i hela kroppen i väntan på att stiga upp och göra mig klar för att åka till Arlanda. Jag kan nästan inte tro på att det är sant, men när jag nyper mig själv i armen och inser att det inte är en dröm, då vet jag - det här händer på riktigt!

Jag kommer försöka uppdatera så mycket som det bara går, både för eran skull och för min egen. Den första månaden kommer jag förmodligen ägna åt att skaffa kommunikationsprodukter som en telefon, eventuellt en dator samt etablera mig i området där jag ska bo. Det bästa med hela grejen är att jag har en månad fri innan skolan börjar, till att bland annat hitta och få en slags trygghet.

Imorgon lämnar jag ett litet inlägg när jag kommit fram. Tills dess: wish me good luck! Hatar mig själv för att jag skriver detta men: L.A. - here I come!


Kommentarer
Postat av: D

Sjukt nice!!!

2013-01-13 @ 02:15:32
Postat av: Natti

Kommer sakna dig min älskade vän!
Vi ses i LA puss!

2013-01-13 @ 08:26:35
Postat av: Emma Skytt

Tänk vilken häftig resa !
Jag kommer fortsätta följa din blogg och det ska bli så kul att se och läsa vad du får uppleva !

Stort lycka till ! ❤

Kram

2013-01-13 @ 17:53:24
Postat av: Clara

Undrar redan vad du gör där borta!
Love you! <3

2013-01-14 @ 22:04:11
URL: http://www.nattstad.se/clarafransson
Postat av: viktoria.

Tack så himla mycket Josefin, du har fin kropp! :D Kommer börja följa dig på Bloglovin' nu när jag äntligen kommit in på din blogg igen. Hoppas LA är precis som du hoppats, lycka till!

2013-01-20 @ 22:04:25
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0