Those dancing days

Min gårdag gör det lite svårare för mig att lämna Sverige. Den var bra på alla sätt och nästan alla mina kära var med och gjorde den så pass bra som den blev. Vi åt mysbricka som innehöll en massa gott, det var passionsfrukt, vindruvor, kex, två sorters salami, brieost, hembakade snickers samt rödvin. Under tiden vi satt vid bordet frågade jag var och en vilket minne som var det sjukaste de hade med mig, och det som var så roligt var att alla brast ut i ett asgarv när de fick frågan. Vissa minnen hade jag själv glömt bort, så ett riktigt skrattkalas var det igår. Senare på kvällen kom Kenan och gjorde oss sällskap. Rätt tidigt åkte vi ner på stan för att fortsätta kvällen där. När det var dags att gå hem grät alla krokodiltårar och klumpen i magen blev allt större. Idag har jag sagt hejdå till ytterligare några personer, fast egentligen räcker det med att säga "vi ses"... Jag är otroligt taggad på detta äventyr, och det är inte ens ett dygn kvar innan allt börjar.
Till er alla: vi ses när jag kommer hem till Sverige och hälsar på! Good bye and good night (kommer dock inte kunna sova en blund i natt).

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vi ses!! <3

2013-01-13 @ 00:00:42
URL: http://gabriellamatar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0