One day in Los Angeles

God morgon alla hemma i Sverige! Själv ska jag äta middag och sedan krypa ner i sängen. Det har varit en lång men framförallt varm dag här i Los Angeles. Högtrycket kommer lagomt till helgen! 
Idag har jag suttit i skolan nästan hela dagen och valt alla kurser som jag ska läsa. Fick inte alla jag önskade, men de kan jag läsa nästa termin istället. Nu är jag en riktig student på Santa Monica college, så nu kan jag pusta ut. Var orolig för att något skulle gå fel. But it didn't. 
 
Imorgon ska jag gå upp med tuppen för att kunna ligga på stranden länge, vill bli brun och fin. Det jag annars har planer på att göra imorgon är att storhandla, det börjar bli tomt på min sida av kylskåpet. Lever numera på keso, ägg, gröt, färska bär och frukter, sallad, lax, quinoa, kokosvatten och någon oreo brownie (haha). 
 
Jag ursäktar för ett inlägg utan bilder, jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan. Men imorgon får ni se hur min dag har varit, ska även någon dag framöver visa hur lägenheten ser ut. Kunde ni förresten se videon i föregående inlägg? Kramar och pussar till er alla!

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej gumman! Jag kunde inte se videon.Så glad att d går bra för dig! PåK <3<3<3

2013-01-18 @ 06:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0