My first day in L.A.

Delfiner i havet
Min favoritbild för dagen
Den här dagen har varit så sjukt bra! Jag började den hemma i lägenheten med mina roommates. Vaknade tidigt och skapligt utvilad. Jag och Fredrik fick skjuts till skolan av Daniel, vi checkade in på skolan, fixade student ID samt gjorde engelska- och mattetestet. Jag är så otroligt stolt över mig själv som klarade båda testen! Engelskan hade jag inte pluggat någonting alls inför, matten hade jag kollat igenom och repeterat lite på, att jag klarade mattetestet gjorde min dag!
Vid lunchtid gick jag och Fredrik hem för att laga mat, efter det gick vi ner mot shoppinggatan och piren. Höll på att svimma när jag såg hur fint det var. Det är som att leva i en sagovärld.
Allt är för övrigt bra, flygresan gick galant, var dock toktrött när jag kom fram. Snart ska vi gå och handla mat på Ralph's, är nu dödshungrig. Efter maten kommer jag förmodligen gå och lägga mig. Är trött efter en lång och helt otrolig dag. Hoppas ni mår bra! Kramar från L.A.

Kommentarer
Postat av: Annsofie Johansson

Åh så fint gumman!! Förstår att du är lycklig😃 Jag är så stolt över dig! Njut o må toppen hjärtat❤ Älskar dig!!!

Svar: Önskar dock att du vore här! Du måste helt klart försöka komma hit!Love u long time <3
None None

2013-01-15 @ 06:52:36
Postat av: Elin

Åh jag är avis! Vad bra att allt gick bra!! :)

2013-01-15 @ 07:57:04
URL: http://elinbrodin.nu
Postat av: elin

härligt att allt gick bra!! jag är avis! :D <3

2013-01-15 @ 07:58:54
URL: http://elinbrodin.nu
Postat av: Gabriella

Ser helt underbart ut!! Saknar dig redan dock. Skaffa viber nurå!! Och vad heter du på Skype? Pusspusspuss

2013-01-15 @ 10:58:15
URL: http://gabriellamatar.se
Postat av: Ägg-stekar-mästaren

Livin' the good life I see! Ta hand om dig där borta nu, kan inte beskriva min avundsjuka.. Men jag får väll hoppas på att kockkarriären ger mig en biljett till L.A i framtiden ;)

Svar: Det är bra gött här! Saknar dig. Din karriär vad det gäller matlagning tar dig nog överallt. Du borde vara här nu. Kram
None None

2013-01-15 @ 19:35:28
Postat av: Sofie

Fortsätt bildbomba! Så glad för din skull!
Vill gärna se lite bilder på "du vet vad".
PUSS

2013-01-16 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0