January 1

Nyårsafton i all ära! Jag firade tillsammans med ett gäng underbara tjejer. Vi åt gott, skrattade, dansade, pussades på tolvslaget, drack champagne, gick vidare till en annan fest, splittrades och sedan hamnade jag till slut på min välbäddade säng bredvid en påse chips (haha). Tack alla fina för en trevlig afton!
Vad är det man brukar säga? Nytt år, nya möjligheter. Att det är nytt år har väl alla konstaterat, och de nya möjligheterna dyker så småningom upp under året. Men det som gör mig så otroligt taggad och motiverad är hur man kan göra allt bättre, med hjälp av en ny och fräsch start (tanken på att jag nästan inte kommer befinna mig något i Sverige under detta år är bara helt sinnessjukt). I det nya året finns inga ursäkter eller undanflykter, utan nu gäller det att verkligen visa sig själv att allt är möjligt! Jag pratar utifrån tidigare nyårslöften som jag aldrig lyckats hålla. Men med en mognare inställning till livet och en mer klar framtidsplan tror jag att jag inte kommer göra mig själv besviken! - The future is what we make of it, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0