It's all gonna happen

Det händer mycket, hela tiden. Ingen tid går till spillo. Jag ska hinna umgås och träffa alla innan jag flyttar, och det är svårt med tanke på att tiden är knapp. Jag gillar känslan av att ha fullt upp samtidigt som jag är rädd för att behöva skriva ett hejdå via sms.
Det är knappt att jag sover, för tankarna håller mig vaken om nätterna. Men sömn är definitivt inte prio ett just nu, och jag håller mig vaken ändå, så nog överlever jag det allt!
I mina öron spelas Video games och This is what makes us girls om vartannat, emellanåt kommer jag på något mer jag kan packa ner i resväskan. Och förresten, nu är det nära hörrni, riktigt nära!


Kommentarer
Postat av: Danne

Jag åker nu! :) / Daniel

2013-01-09 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0