Half a day

Här har du Starbuck's-bilden Nathalie ;)
På Ralph's igår, hittade jag många roliga varor. Fräscha sallader, himmelska cupcakes, pringles med smak av kanel och polkagris samt en massa annat. Det känns verkligen att jag är i USA! Och när jag beställde en bagel fick jag en hel burk med cream cheese på. Väldigt överdrivet men ändå charmigt.
Efter lunchen tog jag en promenad till Starbuck's, som ligger jättenära där vi bor. Nu är jag inne på sista klunken och tänkte om bara några minuter ta mig ner till stranden.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad härliga bilder du tagit! Är det ditt nya hälsosamma liv vi ser? Saknar dig redan. Puss Pappa

Svar: Det är underbart här pappa! Du måste boka flygbiljett och komma hit. Kan inte vänta på att få vara med dig här. De spelade "King of wishful thinking" i en affär igår, då kröp tårarna fram. Älskar dig så!!! Jag har påbörjat mitt hälsosamma liv, det finns så himla mycket roligt att köpa. Mycket frukt, fräscha sallader osv.
Hälsa familjen! Big love
None None

2013-01-16 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0