You can do it!

De senaste dagarna har jag bara njutit. Njutit av att inte ha några måsten, har med andra ord bara tagit det lugnt hemma. Det är så skönt att veta att jag kommer börja i skolan full med energi och motivation (supertaggad var ordet). Men några dagar är det kvar innan allvaret börjar, och det som ska hinnas med innan dess är att tvätta, köpa cykel samt spendera en hel dag i Hollywood. Längtar till helgen kan jag ju säga. Nu ska jag se klart ett avsnitt av Pretty little liars, efter det är det dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser väldigt inbjudande ut. MUMS!!

2013-02-08 @ 11:50:41
Postat av: Lena Fransson

Så många fina bilder! Och mycket är ju lite större, lite bättre "over there". Men inte allt och det är väl det som gör att du tar en "snaskdag" ibland och längtar efter det gamla vanliga. Det är skönt att se att du mest njuter iallafall :) Själv längtar jag oändligt efter vårsol och invigning av min nya altan och uteplats!

2013-02-08 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0