Saddle ranch

Gillade Saddle ranch starkt även om det jag åt inte var någon höjdare. Stället är förresten känt från Entourage.
First day at college idag kära vänner! Om det gick bra? Hittills älskar jag de kurser jag har valt. Har lyckligtvis fått en jättebra professor i photo 1, och även i engelska. Imorgon startar två kurser till, och jag är grymt taggad inför dansen måste jag säga.
Sedan jag kom hem har jag gjort en läxa, ätit mat, handlat samt pratat med en ny amerikansk vän. Dagen har varit ljus, på alla sätt. Vill krama om hela min familj och dela med mig av min glädje.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att höra gumman! Kul att du verkar ha gjort bra val.
Här snöar det idag, vi vill ha VÅR!

2013-02-12 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0